Bebeğim 14 aylık 2 gündür öksürük ve burun akıntısı başladı 10 gün iyiyse 15 gün burnu akıyor. Günde 6/7 kez serum fizyolojik yapıyorum. Soğuk serumla nebül yapıyorum. Dr.a götürdüm aferin ve zatiden şurup verdi. Bugün öksürükten uyuyamiyor yavrum. Başka ne yapabilirim ki. Tereyağ pekmez işe yaramıyor.