Şuan 24 günlüğüz ve sütüm yetmiyor bende aptamilim sütüne başladım geceleri veriyordum sadece ve artık gündüzleride vermeye başladım doymuyor Çünkü doktora danışmdım araştırıp kendim aldım bi zararı olur mu bebeğime kusma yada başka bi sorun yaşamadım ama bi arkadaşım hemen site başlatmasaydın mama başlasaydın 6 aydan sonda süte başlasaydın keşke dedi kafam karıştı kesmelimiyim sizce içiren anneler var mı