beyzzsenturkk_ yani bence 5den sonra herseyi zor yetistirirsiniz. Tatli bu akşamdan yapın derim veya en kötü hazır alın. Yarın sabahta kalkınca çorba yaparsınız artık evinizde ne varsa ona uygun bir çorba. Meze vs yapacaksananiz ve malzeme varsa onu da sabahtan yapın. Ana yemek bence en basiti fırında İzmir köfte tarzı. Hazır kofte alsanız direkt fırına koyup pisirirsiniz. Gelince hemen yanına bir pilav, salata yeterli diye düşünüyorum. Ben dün misafir aldım menum mercimek çorbası, selanik musakka(malzemeniz varsa bu geceden yapabilecek gibi tavsiye ederim), pirinç pilavı, havuç tarator, Kuru Cacık, salataydi. Çayla birlikte de kedi dili pasta yapmıştım kremasina çilek ve muzda ekleyip. Ama tabiki bunlar 5den sonra yetişmez. Tatli özellikle soğumaz yani, o yüzden onu ya bu gece yapın ya da hazır alın. Yemek olarak Fırın tavukta olur bence, en basit yemeklerden sonuçta