Didem14 Merhaba anneler , Bebeğim 6.5 aylık desteksiz oturmaya başladı . Uyanık olduğu her an oturarak oyun oynuyor. Bu kadar oturması zararlı mı normal mi bilgisi olan ya da tecrübesi