gebesasli Ben de aşıdan sonra aynı durumu yaşadım aşı olalı 15 gün oluyor hala da zorla yediriyorum bebeğim ben hiç emiyor ben sayarak veriyorum anne sütünü ama o anne sütünü içineene kadar 1 saat 1,5 saat uğraşıyorum biberonu duvara fırlatıp kırmana ramak kaldı kaçıyor resmen ya da dilinle ağzını kitliyor almıyor biberonu