Kızlar kendim için soruyorum sezeryan göbeğim için korse takıyorum gece de çıkarmadan uyudum karnımı çok sıktığını hissettim sabaha doğru kalkıp çıkardım o gece de kuru fasulye pişirmiştim sezeryandan sonra ilk kez yedim 5 ay önce sezeryan oldum her neyse iki gündür sürekli karnım ağrıyor arada dayanılmaz bir sancı giriyor çok affedersiniz tuvaletim normal çıkmıyor suyla beraber yemek tortuları sizce korse zarar mı verdi yoksa kuru fasulye mi yaptı geçer mi evde yapabileceğim bir şey var mı düzelmezse tabii ki hastaneye gideceğim