Bsrmsl
2.5 aylıkken benim oğlumda oldu, bütün vücudunda ve şuan 14 aylık bazen yüzünde felan kuruluk oluo sonra düzeliyor.bütün bebek ürünlerini kullandım bi işe yaramadı. Sonra özel cilt doktoruna götürdüm.yaptıklarımızı anlatayım sana.
Hergün banyo, asla lif kullanmadık elimizle yıkadık vücudunu ve havlu kullanmadık, penye battaniye. Kurulama için sadece sardık, sürterek kurulama yapmadık.
Vücudu nemliyken bütün vücuduna beyaz vazelin, eczaneden 5 tl ye aldığımız vazelin. Tabi gün içinde yada gece uyandığında mustelanın yada linola losyonla sürekli nemlendirdik.
Haftada 1 kere banyo suyuna papatya çayı karıştırıp küvetin içinde beklettik.
Kortizonlu kremde kullandık tabiki baya ilerlemişti çünkü (sadece 3 gün)
Bunların hepsi doktor tavsiyesi ile yapıldı tabiki. 1 haftada geçti çok şükür, vücudunda asla tekrarlamadı.
Hala dikkat ediyoruz. Nemli tutmak çok önemli. Polar battaniye, tüylü yelekler kullanmadık. Herşeyi penye.
Ve sıvı deterjan kullandık kıyafetlerine.
Biraz uzun oldu sanırım ama inşallah faydası olur.geçmiş olsun.