maygirl eses123 saclariniz duz ise 2 side guzeo durur..ama kabarik ve cok dalgali ise omuz ustunde kosa kullanmak küt vs rahat olmuyor.sac yapiniza gore karar verin bnce..
rana0234 eses123 evet hepsi bir toplanmaya bilir bence katlı kesim yapmayın uzayınca çok kötü görüntü oluyor.
ilay-mom eses123 toplansa da güzel durmaz kısa olacağı için bide gür olması lazım ama yine de güzel durmaz omuzda kestirirseniz toplu saç, saç kesimi yüz tipine göre de çok önemli yakısması mesela
maygirl eses123 omuz ustu kullanamazsinizz kullansanizda kabarik saclar acikcasi bnce hic hoş durmuyor..en kısa omuzun bi tık altı daha rahat olur.
Papatyaa21 eses123 katlı daha güzel bence hep öyle keserim hiç bişi yapmasanjz bile şekli var düz kesim oldum olası sevmem bende
suheyla92 eses123 sacinizla ilgili aslinda eger saçınız ince telliyse katli kesim yapin, kalin telliyse ve gurse küt de yapabilirsiniz
Babyboysmother Bu yüz şeklinize göre değişir, kimine küt yakışır kiminede katlı, eğer ince yüzlüyseniz küt düz yakışır ama yanaklarınız tombulsa hafif katlı yakışır