bianneo sakın sakın zeytinyağını lüp diye kaşıkla vermeyin. Tıkanır Allah korusun, yiyeceklerine ekleyin.
Kaka kıvamı değişiyor. Katılaşıyor. Artık ek gıdaya devam ettiği sürece kalkanın sıvı olması sorundur mesela. Alerji belirtisi bile olabilir kötü koku ve gaz varsa.