Merhaba herkese doktor kontrolünde doktorun bu çocuk hala desteksiz oturamıyor gelişim geriliği var şimdiye çoktan oturması lazımdı hatta 6.5 aylıkken biz desteksiz oturması bekleriz 3 hafta içinde oturmazsa fizyoterapiye başlayacak dedi. Çevremdeki herkes 9 aydan önce oturamaz takma diyor ama günlerdir içim içimi yiyor. Her gün egzersiz yaptırıyorum yok. Oturuyor ama 15 saniye falan sonra devriliyor. Bir de otururken çok öne eğiyor kendini iki büklüm oluyor resmen. Başka neler yapabilirim neden oturmuyor deliricem üzüntüden