Diyetinizdede sulu gıda proteini ağırlıklı oldun sütünüz yetmiyor doymuyor diye mamaya başlamayın asil mamalar yapıyor doktor nasıl doyuracaksın bu çok yer dedi ay düzenli emzirmeyle kilo aldı bir iki kere kaviz oldu inanın kendim kayısı içtim yedim ertesi gün çocuk rahatladı ilk zamanlar akışma evresi gaz kavizlik olucak anneleri sonra bir anda rahatlıyorlar ama lütfen kilo için mama vermeyin günlük 6 7 bez değişiyorsa kilo alımı normalse alt sınıra inmemişse bırakın mamayı gerçekten ilk 6 ay sadece anne sütü sık emzirin sütünüz artısın afedersiniz bazen soyun cocugunuzu yatın onla terk tene tema gazi özgüven emme süt problemlerine iyi be zeytinyağını aç karnına emzirmeden sonra verebilirsiniz anne sütüne en yakın sağlıklı besinlerin başında ek gıda zamanında avakado umarım tez zamanda rahatlat minikleriniz