Doğduğundan beri anne sütü ve hipp mama birlikte gidiyodu şuan 4 aylık son 10 gündür günde 6 7 kez kaka yapıyo ve pütürlü normalde günde 2 kezdi acaba mamasını değiştirsem bebelac gold kullanmayı düşünüyorum ne dersiniz başına böyle bişey gelen fikri olan var mı acaba