fatmaninannesi_ Arkadaşlar 27 Şubat’ta kan tahlili negatif çıkmıştı sonra 3 Mart’ta verdim beta HCG 30 çıkmıştı ondan sonrada ayın 6 sında kan verdim 140 çıkmıştı doktor ayın 20 sinde çağırdı acaba bebeği gorebilirmiyim bilgisi olanalr varmi
zeynopella fatmaninannesi_ Benim 1800 lerde görülmemişti doktorum 3000 olduğunda kesede bebekte görünür dedi