Ay şu uyku konusunda ağlayacam artık 😬🥺 yine sizinkiler küçük benimki 16 aylık bi öğlen uykusu yapar akşam 6-7 arası şekerleme gibi olur yarım saat Max 1 saat (akşam uykusunu kesin demeyin uyumayınca çıldırıyor iyice 🤦🏻♀️🤷🏻♀️) ondan sonra 12 bazen 1 i buluyor ve saatlerce ayağımda sallıyorum ben durunca ayağımdan indirince bu tekrar mızmızlanmaya başlıyor gece 3 ten sonra artık derin uykuya geçiyor imdat 🤦🏻♀️