Smilebaby_ 4 gün gecikince yapmak istedim böyle çıktı negatif gibi duruyor sanki ama hafif çok hafif bir çizgi de gözüküyor
Pnarferah Smilebaby_ benim de 6 aylık bebeğm ve adetim bir hafta geçti korkudan test yapamıyorum bende