[silindi] Selamlar kızlar robot süpürge almayı düşünüyorum ama alırken nelere dikkat etmek lazım hangi özellikler aranmalı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Kullanıp memnun kaldığınız marka-modeller hangileri acaba? Tavsiyelerinizi bekliyorum 🌸🌸🌸
balkizlar [silindi] roborock Q8 kullanıyorum memnunum ama silmesini de kullanırım diye almıştım halı tanıma özelliği var diye.. siliyor mu silmiyor mu belli değil hiç su gözükmüyor gezdiği yerlerde o yüzden alt model alınabilir.. çekim gücünü baya beğendim
12betul [silindi] ben miele marka kullanıyorum . 3in 1 özellikli döveri bile var çekim gücü mükemmel ama lakin ince halılarda zor oluyor . Ayrıca kablolu olan daha kullanışlı . Dik süpürgelerin en güzel yanı (ki bana gırgır gibi geliyor ) biri gelecek ise elinin altında oluyor yada aniden ekmek veya kırıntı döküldü mü çıkarıp süpürmesi güzel .
[silindi] 12betul kesinlikle pratiklik açısından dik süpürge daha rahat şu an kullandığım süpürgemden çok memnunum çok hafif hızlıca işimi görüyor ama bebekle her zaman açamıyorum robot günlük çalışsın diye düşünüyorum ☺️
[silindi] agahuras evet Q8 ve S8 arasındayım kaliteli bir şey olsun istiyorum bu ikisini öncelikli olarak değerlendireceğim 🌸