sena68 Hanımlar doğum yapalı 44 gün oldu (sezeryan ) 37.gün kanamam kesilmişti 40 ında temizlendim.şimdi de kanamam başladı acaba regl mi oldum pıhtılı da afedersiniz doktora gitti 8/9 ay olmayabilirsin demişti