birprens_birprenses prenseskus ben kullandım iki bebeğime de ilk 2 ay 5 damla kullandım küçük oldujlari için sonra hala devam ediyorsa 8 damla kullandım
12betul prenseskus ben kullanıyorum hatta şimdi damlattım ağzına 😅 sabah akşam 3 damla olacak . Sabah 3 damla akşam 3 damla
zehrababy prenseskus ben kullanmıştım zamanında bize çok iyi gelmişti. Bana doktor dokuz damla demişti sabah üç öğle üç akşam üç diye Çocuktan çocuğa değişebilir doktorunuz söylemiştir kaç damla olacağını