Merhaba bebeğim 37 günlük gazlı bir bebek düşük dozda nurse harvey colex ve sab simplex kullanıyoruz. Günde yaklaşık 7-8 tane cıvık yeşil renkli kakalı bezi oluyor. Bu miktar çok mu fazla bebeğim ishal mi acaba damla ve şurup kötü mü etkiledi. Neredeyse 1-2 saatte bir yeşil renkli kaka yapıyor