24 günlük bebeğim var. Meme ve sağım gidiyoruz. Doktorumuz sağımı minimum tutarak ilerletti. Son 3-4 gündür emerken ilk birkaç dakika aşırı göğüslerim acıyor sanki ısırıyor gibi öncesinde asla böyle bir durum yoktu. Ve ucunu tutmaya çalıştığında da yine son birkaç gündür uç yumuşak birkaç kere ağzına alınca sert hale geliyor. Kremle sürekli korumaya çalışıyorum ama çok zorlanıyorum. Bugünde emdiği göğsümü sağdım biraz süt çıktı. Ememiyor mu? Ya da sorun ne olabilir sonradan niye bu acı çıktı? Bez sayımız ve kilomuz için bir negatif durum yok, haftaya salı kontrol var. Bir bilginiz var mı? 😓
Bir de az önce emdikten sonra emdiği göğsümü sağdım ve süt geldi bir miktar, önceki emme zamanı yakındı tok diye mi içmedi yoksa içemedi mi anlamadım😓😓