10 senedir hiç ara vermeden namazımı kılıyordum. Lohusalığım biteli 1 ay oluyor ama bir türlü dönemedim geri. Gündüz evde çocukla tekken değil namaz kılmak tuvalete bile gidemiyorum desem yeridir. Hangi ara abdest alıp kılacağım bilmiyorum. Annemler en azından akşam eşin geldiğinde kazalarını kıl diyorlar o da nefsime zor geldi. İnşallah geri başlayabilirim 😭