Kızlar merhaba kızım 18 inde 20 aylık olacak. İletişim, taklit, algıları konusunda bir sıkıntısı yok her şeyi anlıyor komut verince yapıyor. Hatta bir şeylerin yerlerini sorunca gidip getiriyor hatırlıyor. Yaklaşık 35 kelimesi var hayvan sesleriyle birlikte. Anne demiyor aba diyor. İkili cümle baba gitti , mama al , su al , bebek al gibi var. Çok kitap okuruz aslında ekran da sadece yemek yerken bazen 10-15 dk izliyor. Özellikle ekran açıp önüne oturtmuyoruz. Sadece bulunduğum yerden dolayı çocuklarla fazla iletişimi yok. Sizce kelime sayısı az mı kafaya takıyorum. Bir de aşırı hareketli gün içerisinde asla oturmaz, tek başına oyuncaklarıyla pek oynamaz. Hep çekmeceleri döküp karıştırmak istiyor. Onlarla oynamak istiyor. Bu da bir sorun mu bilmiyorum sizin bebekler de çok hareketli mi? Bu yüzden size sormak istedim. Cevaplarsanız sevinirim