lagerthaa Kızlar bebeğim dün ve bugün çok hapuşuruyor ve burnu akıyor ateşi yok keyfi yerinde sizce dışarı çıkarıp hava aldırayım mı ? Acaba polene vs alerjisi olabilir mi o yüzden biraz tereddüt ettim çıkarma konusunda
tahin lagerthaa bende ankaradayım bebeğim daha 24 günlük hastaneye gittiğimiz günler güzel uyuduğunu fark ettim siz çıkarınca nereye götürüp ne kadar tutuyorsunuz dışarıda
-Ozge- lagerthaa Hasta dahi olsa dışarı çıkarmaktan veya duş aldirmaktam vazgeçmiyorum sadece yoğun öksürük ve hapşırma olduğu zaman parklardan uzak duruyoruz başkasınada bulaşmasın diye
Ertugggg -Ozge- Harikasınız geçen bir çocuk geldi yanımıza inanın bulaşıcı hastalığım var diye bağırıyordu eli yüzü. Gözleri kızarık akıyor sürekli boğuk bir öksürük burnu akmış ama annesi git arkadaşınla oyna diye bize gönderiyordu 🥹
-Ozge- Ertugggg Çok kızıyorum böyle şeylere benim çocuğum yüzünden başka bir çocuk neden hasta olsun ki biraz empati kurmak lazım hiç bir çocuğun göz göre göre hasta olmasına gönlüm el vermez
[silindi] lagerthaa merhaba ev tozuna da alerjisi olabilir ben evi hergün havalandırsam da rahat edemiyorum parka götürüp gezdiriyorum. Gerçekten hava Ankara’da muhteşem 🌸