gunes716_ Kızlar kızım 5aylık olcak iki gündür fena halde gözleri çapaklanma yapıyor bu sabah gözleri yapışmıştı capaktan acamiyordu elini yüzünü yıkayınca acabildi başına gelen var mı sizce neden böyle oldu
aynuruygar gunes716_ Çay ve temiz pamukla içten dışa doğru silin. 1 pamuğu diğer göz sürmeyin. Oluyor öyle çapaklanmalar eğer yeşil sarı gibi goruntu olursa doktora danısıp damla kullanın derim
busrara12 gunes716_ göz yaşı kanalı tıkanmış olabilir göz pınarlarına nazikçe masaj yapabilirsiniz ama tabii ki en önce doktora gidin göz çok önemli 🤗🌸
atakussannesi gunes716_ bizimde yenidoğandan 2 aya kadar vardı masaj yaptırmıştı doktor geçmişti şimdi 5 aylık 2 gündür tek gözünde inanılmaz çapaklanma var doktoruna sordum bakalım cevap gelince sanada yazarım canım
maysamoms33 gunes716_ biz direk damla kullandık oyle geçti denemiştik bu çay suyunu felan ama anlık ise yaradı sonra tekrarladı masajda denedim en iyi çözüm damla oldu 2 kere kullandım geçti
gunes716_ atakussannesi sordun mu cnm doktora bizim capaklanma bitti biz kollarından tutup kaldırıyorduk bı yakınımın tavsiyesi üzerine kollarından tutup kaldrmayı. Bıraktık çapaklanma btti
atakussannesi gunes716_ Sordum canım giremedim buralara. ilaç verdi damla onu kullandım azalmaya başladı baya kollarından tutup kaldırıyorduk bizde çok şaşırdım o neden yapıyormuş ki çok şaşırdım
gunes716_ atakussannesi bende büyüklerimden duydum kollarından tutup kaldırınca gözler enfeksiyon kapıyor muş bıraktık kolllarndan tutmayı şükür geçti bizde hastaneye gitmeden