Yagmur988 mutlaka çözülemeyen bir sorun vardır temelinde. Mesela ben çok gördüm hamile 🤰 iken ilaç mı içilir diyip demir almayanlara rastladım. Bebekler annenin hamileligindeki ilk 6ay demiri kullanır 1yasina kadar. Demir eksikliği olabilir mesela örnek. Demir eksikliği iştahsızlık yapar. Çözüm üretmeye çalışıyoruz. Benim de red etti ayrıca gaz sorununu çözdük burun temizliğini önemsedik geçti mesela. Biz burda bı post okuyup çözüm üretmeye çalışıyoruz. Sayıyoruz şudur budur diye artık hangisi tamsa hangisi eksikse kişiler kendisi bilecek. İnsanların tamamen evde ne yaptığını yapmadığını bilemeyiz. Ayrıca ilk 6ayini bile doldurmamış bir bebeğe ananenin kaşla göz arası nişasta un vermesi çok da sıkıntılı bı durum başlı başına problem bu bile olabilir belki fırsat buldukça bunu yapıyor