Minikprenses_1 Meme reddi yaşıyoruz fazlasıyla bugün iki kez silikon ucla denedim uyurken.. Aldı ama 5dk emdi 3ayligiz . Wee baby silikon uc hiç yapışmıyor siz hangisini kullanıyorsunuz birde meme reddine çözüm olan varmi böyle
Merveymn Minikprenses_1 canım bu hafta pazartesi gününden itibaren meme redi ile mücadele verdim oğlum 3ay 20günlük. Düne kadar makinayala sağarak içirdim uyurken ve uyku sersemiyken emiyo ama uyanıkken asla emmiyordu. Dün artık çok kızdım vermedim teklif ettim istemedi tmm dedim sağmadım da ama bildiğin aç bıraktım sonra akşam üzeri çok acıktı Bi teklif ettim Bi saldırdı maşallah bugün de aynı şekilde emmeye devam ediyor 🧿👶🏼💙
Elifff61 Minikprenses_1 biz de 3 ay 18 günlüğüz iki aydın meme reddi yaşıyoruz.Arada emiyor arada hiç almıyor.Günü gününe uymuyor.Ama emdiği sürelerde de hep zorla kısa süreli oluyor.silikon üç denedim onu da almadı maalesef.
sonsuz17 Merveymn tek bi seferde denediniz şimdi emiyor mu bizim iki buçuk aydır red var ama bi türlü aç bırakmaya içim el vermiyor
Merveymn sonsuz17 dünden akşamdan beri emiyo eskisi gibi Vala. Aç bıraktım Vala içim acıdı ama yapmak zorundaydım canım