Kızım 17 aylık aylardir kabız yani baya ıkınıyorr zorlaniyor o halde sert bir sekilde yapiyor.doktor şurup verid dublohoc işe yaramadı dün gittim dublosoft diye bir surup verdi sabah aksam 5 ml dedi etki edermi ne zman eder bilmiyorum.başka ne yapabilirim lutfen bu sekidle olup çözüm bulan varsa söylesin şurubun miktarini arrtiirsam zarsrj olurmu acaba.varmi böyle yaptim geçti diyen:((