Herkese selam. Yaklaşık 15 gün önce gece oğlumu emerken göğsümde süt birikmişti yumruk gibiydi bi kısmı emerken boşaltamadı sonra ben elimle sağdım ve o sertlik gitti. Sonra oğlum sabah emdiğinde göğüs ucum aşırı acıdı baktığımda beyazlaşmıştı. O günden bugüne her emzirme sonrasında göğüs ucu kremi sürdüm öteki göğüs ucumla bunun arasında renk farkı var görünürde bi iltihap bi yara yok ama geçmeyen bi göğüs ucu acım var hem emzirmede canım çıkıyor. Bildiğiniz mi tedavi var mı?