Kızım 8 ay 15 günlük. Dönüyor ama emekleyemiyor daha. Bence çok normal bu. Ve hatta emeklemeyenler direk yürüyenler var.
Ama çevremde bazen “ aa emeklemesi lazımdı “ tepkileri alıyorum. “ Egzersiz yaptır “ filan diyenler de var.
Sizinkiler ne zaman emekledi ?
Sizler egzersiz filan yaptırdınız mı ?