baharozan Kızlar bebeğim 2 aylık dün geceden beri çok huzursuz gaz sancısı var gibi sabahtan beri uyku hali var ya yatıyor ya da ağlıyor normal mi bu ilk bebeğim çok tecrübesizim 🥺
kibritci_kiz baharozan gece gaz sancısından rahat uyuyamadıysa gündüz uyuyordur. Büyüme atağında da olabilir o yüzden yoruluyolar