ceren111 17 aylıkken ebeveyn çubuklusunu aldım geçen yazdı. İlk etapda o şekilde kullandık dışarda bir süre ama çok uzun değil. Yani dışardayken ben sürüyordum kendisi tam süremiyordu sağa sola parka giderken. Sonra kızım az daha büyüyünce çubuğu çıkardık oturaklı halde kendisi sürmeye başladı. Ondan sonrada ister oturarak ister diğer dik şekilde sürmeye başladı. Şuan 26 aylık çok iyi şekilde sürüyor şuan . Yine bazen oturuyor ama genel olarak dik şekilde sürüyor