Ben 2 ay kullandım cok rahatlattı bebegimi. Ben daha 1 aylikken baslamistim sonrada hic gaz sıkıntımız olmadı. Biogay gazi ilacı degil. Mide ve bağırsakta gaz olusumunu engelleyen canlı bakteriler. Hemde bağışıklık sistemine cok faydali demisti doktorumuz. Bunu kullanirsan cocugun gaz sıkıntısı hic cekmez demisti. Dedigi gibi de oldu hic hatirlamiyorum sirtına vurup gaz cikarmaya calistigimi.