Kızlar bebeğim 17 aylık balgamı var ve omron nebulizatör ile hava vermek istiyorum ama korktuğu için istemiyor ağzına yaklaştırmıyor. Günde 1 defa zorla yapıyorum o da tam ağzına denk gelmiyor. Bunu nasıl aşabilirim oyunayaramta gösterdim ama korkuyor istemiyor bu durumu yaşayan var mı :((((