asitutsak7 Hanımlar bugün spiral taktıracağım ama baya bir tırsıyorum açıkçası, burda da okudum bazıları cidden kötü tecrübeler yaşamış, taktırıp memnun kalanlar ve “takılırken çok da acımadı ya” diyenler beni rahatlatabilir mi lütfen 🥲
curlysister asitutsak7 doğumdan 7.5 ay sonra adet oldum adetimin 4. Günü de spiral taktırdım. Doktorum adetliyken ve hafif idrara sıkışmışken rahat olacağını söyledi taktırırken yoğun bir ağrı olmadı sonrasında da hafif adet ağrısı gibi bir ağrı oldu sadece. 1 hafta sonra kontrole gittim
Niyesordunbucevabi asitutsak7 ne takılırken ne çıkarırken ağrı olmadı yeterki kasmayın kendinizi rahat olun
asitutsak7 asrinhatasi Genel olarak biraz panik bir insanım ama dediğinizi dikkate alıp rahat olmaya çalışacağım, teşekkürler 💕