papatya_18 Kızlar ben serum kullanmaya cesaret edemiyorum. Burun temizlemek için başka ne kullanıyosunuz sprey olarak??
Dedektifgadget papatya_18 serum fizyolojik kullanıyorum bu tek kullanımlık olanlar doğduğundan beridir
melike_cinar Ben serum kullanıyorum hiç bir sorun olmuyo sonradan burun aspiratöru ile temizleyin tertemiz olur 4 aydır aynı şekilde yapıyorum hem çok rahat hem çok temiz oluyo herhangi bir sorun da yaşamadım
sena68 papatya_18 doktor bunun sinomarin çocuk olanı olanını önerdi bana da acaba uygun mu terettüt ettim yaş aralığı 6 ay yazıyor bebeğim 44 günlük
papatya_18 cLearQueen pembe bide sarı var kalite farkı varmı ki? Kızım 3 aydan büyük pembe alayım dedim ama sarı iyise onu alayım siz hangisini kullanıyorsunuz
papatya_18 nnoktaa çok teşekkür ederim🙏 dr nedense bize büyükler için olan bi sprey vermiş bende güvenip kullandım sonradan öğrendim büyük çocuklar içinmiş.. zararı olmaz inşallah
papatya_18 Dedektifgadget teşekkür ediyorum ben ona cesaret edemedim bi kere damlattım sesi bi değişik oldu sonra korktum bidaha yapmadım
sena68 papatya_18 hangisiydi acaba büyükleri için olanı bana da sinomarin children önermişti hanımefendinin gönderdiği fotoğraf aslında bebekler için
papatya_18 sena68 yani önerebiliyor demekki biley diyecemicem bizede 3 yaş için olanı vermiş sonradan okuyunca dedim ne alaka ne bileyim var heralde bir bildikleri
maygirl papatya_18 yok o deil serce parmai buyuklugunde kucuk bi şişede adini hatrlamiorm ama soylediginiz degil ondan eminim.