JollyBaby https://hizliresim.com/ine237c https://hizliresim.com/c3s2oex Her gün neredeyse fotoğrafta ki gibi kızarıyor cok kaşınıyor Kisa bi sure sonra gidiyor. Besin alerjisi mi var diyeceğim dun aksam da oldu dun yedikleriyle kahvaltıda yedikleri farklı ama yine oldu. Penyesi tahriş ediyor diyeceğim zibinlayken boynuna degmezkende oluyo anlamadım gitti neyin nesi. Bi daha ki doktor randevusunda göstereceğim mutlaka bi alerji testi isteriz de neyin nesi bu bilen yaşayan var mı?
nnoktaa JollyBaby bizim de başımıza gelmişti. Ama tam çene altıydı. Gözlemledim ter ve penye sürtmesiydi bizde. Belirli aralıklarla ılık suyla yıkadım boynunu. Müsade ettikçe nemlendirici sürdüm.
hulya5581 JollyBaby bizdede böyle bir durum oluştu kızarıp kaşıyordu boyun ve kol içinde tabiki cilt doktoruna götürmeniz daha iyi olur bize atopik egzama dendi ara sıra kızarıyor ilacını sürdüğümde geçiyor
JollyBaby hulya5581 Egzama daha çok pürüzlü olmaz mı bu şekilde kızarıklık da egzama olabiliyormuymus?