Merhabalarr
Geceleri Gaz sancısını nasıl gideriyorsunuz? Salı günü doğum yaptım ve sütüm az geldi simdi biraz daha sağımla ve rezene çay ile destekliyorum arttı azıcık.
Gece Karnı ağrıyor sanırım ve geceleri gaz cıkarmada çok zorlanıyor çok fena ağlamaya başlıyor kolik gibi damla aldım onu kullanıyorum sırtını sıvazlıyorum karnına dokunamıyorum göbek bağı düşmediği için.benim de gazım var aslında karnım gür gür kasılıyor benden geçmiş olabilir mi? Bugün 4. Gün kanamam çok aşırı yok ilk günlere nazaran ve suan su gibi geliyor normal mi?🙏🏻