uykuseveruykusuzanne Merhaba. Bebeğimde munchkin suluk kullanıyorum, çok memnunum. Bir de Philips aventin alıştırma suluğu var ama o hem akıtıyor hem de bebeğim suluğun ağız kısmını dişiyle parçalamış. Yedek bir akıtmayan suluk almak istiyorum. Öneri yapar mısınız
Azyef uykuseveruykusuzanne bebeğiniz kaç yaşında bilmiyorum ama ben Amazon’dan Contigo diye bir markanın suluğunu kullanıyorum çok memnunum
50krsvertirreekk uykuseveruykusuzanne munchkin dicektim zaten kullanıyormuşsunuz üstüne tanımıyorum çok iyi 😂