Arkadaşlar merhaba
Eşim sürekli 15 gün de bir neredeyse bogaz enfeksiyonu geçiriyor antibiyotik kullanıyor lenf bezi şişmiş şimdide . Doktorlar faranjit diyor ama çözüm önerisi bir türlü bulamıyoruz. Bildiğiniz çok iyi dediğiniz kbb doktoru var mı İstanbul da ikamet ediyoruz