bendenbirtanedahayok karadenizzz tam bilmiyorum ama toplamda 37bin çekmiş maaşından 4 yılda birde nema var nema veriyor oda 73 bin tl olmuş oyakta
Ogulluana karadenizzz fotoşop gibi geldi bana. Oyağa para yatırma yok. Dediği şey hisse senedi almış olabilir o da bu sayfa da görünmez mobil bankacılıktan ya da Oyak yatırımdan almıştır
karadenizzz Kızlar kardesım aılemden para aldı oyaga yatırım ıcın yatırcam dkye bunu attı en uste olan para yatırdıgı paraymıs ben anlamadım anlayn lutfen soylesın
Memolii karadenizzz oyaktan emekli ya da vefat etmeden para çekemezsin.Para yatıramazsın.37 bin tl oyakta biriken parası üstteki 73 bin tl fake yazılmış.Sizi kandırıyor.
aura_meselesi_bu_sekerim karadenizzz babam emekli asker, Sari kart almadiysa (kredi karti gbi) , eskiden oyak uzerinden evde aliniyordu araba da, gayrimenkul almadiysa ,kredi cekmediyse oyak durduk yere neden kesinti yapsn ki ? Aksine faiz ekler arti para koyar
karadenizzz aura_meselesi_bu_sekerim yanı paramı cekmıste kesıyor bazıları dıyor 10 yıl somunda parq cekılıyor
aura_meselesi_bu_sekerim Ogulluana ama netice de borc harc olmayinca oyak para kesmez demi yani hic bi yer hic bi kurulus kesmez (aylik yillik vergi haric)
Ogulluana karadenizzz evet askerdi. O da bilmiyor onda öyle görünmüyor. Bi de o 73 bin değil 73 lira değil mi