bendenbirtanedahayok 2 gündür diş etleri kabardı dün iyiydi ama bugün sürekli mızırdanıyor, evde tetagil ve colgel var sürüyorum ama yinede huzursuz, sizler bebeklerinize diş çıkartma döneminde ne uygulamalar yaptınız? Neler iyi geldi biraz öneri istiyorum😊🌸
ikiprensesbebiss bendenbirtanedahayok tetagil kullandım canım :))) ağız mendilini biraz buzlukta tutup eline verebilirsin kemirir iyi gelir
sibeldogu bendenbirtanedahayok hiç ilaç kullanmadım 6. Ayından itibaren hep eline yeşil soğan verdim 19 aylık oğlum dişlerinin çıktığımı bakınca görürüm köpek dişlerimiz bile 2 şer 2 şer çıktı ne huysuzlandı ne iştah kaybı oluyor yeşil soganın çok faydasını gördüm
bendenbirtanedahayok sibeldogu geçen bende verdim ama çok parçalıyor boğazına kaçar diye korkuyorum bişey olur mu sizce😢 koparmasına nasıl engel olurum
sibeldogu bendenbirtanedahayok parcalasın hemen soğanı değiştirin yenisini verin kopardığındada agzından alabilirsiniz eğer korkuyorsanız yani ben verirdim baktım parcalanms elindekini hemn değiştirirdim biz sorun yaşamadık o yönden