ranarumeysa 6 aylık kızım ek gıda yemiyor azını acmıyo zar zor azına koyduğumu tükürüyo sanki hiç böyle yalanmıyo gibi napmam lazım bilemiyorum beni de az emiyo sanki hiç bir şey yemek istemiyo gibi böyle bir durumla karşılaşan var mı
incismommy ranarumeysa aynı durumdayız bir iki kaşık alıp kitliyor ağzını zorlamak da istemiyorum daha yeni geçtik ek gıdaya
cansu0303 ranarumeysa benimkide aynı maalesef mamayı zor içiyor ek gıdaya başladık birkaç hafta önce onuda istemiyor ne yapacağımı şaşırdım bende