mombabe yani doktor şu şekilde bı tarif verdi, zeytinyağını koy patates ve havuç küp küp dogra irmik ve su koy hasla sonrasında süz ilk hafta bu şekilde ver dedi.. işte brokoli falan diye cesitlendirebilirsin dedi. İlk 10 gün o şekilde yaptım böylelikle kabız da olmadı… Sonra yoğurt denedim 3 gün. Sonra yumurta sarısı 3 gün. Şimdi 1 ay oldu ek gıdaya geçeli artık sebzeleri haşlayıp çatalla eziyorum yanina yoğurt koyuyorum bı de meyveyi cam rendeden geçirip veriyorum. Her sabahta muhakkak yumurta ver dedi ebe. Yumurtayı da haşlayıp zeytinyağı gezdirip yediriyorum.. şükür bı sıkıntı çıkmadı 🙏🏻🙏🏻