kubo67 Kaka yapınca suyla yıkayın bir de hemen bez takmayın geçmiş olsun
aynuruygar çok teşekkür ederm bende öyle yapmaya çalıştm cpl sükür suan daha iyi 🌸
kubo67 arko krem küçük yeşil tüp olan