1prensh ilk aylarda ortalama 1 kiloya yakın alması bekleniyor, sonrasında düşüyor kilo alımı bebek hareketlenince. O yüzden ilk 3 ay çok kilo alması taraftarı oluyor bazı doktor ve ebeler… Benim kızımda ilk ay 750 Gr aldı sonrasında 700 er devam etti. Şimdi 6 aylık 450 Gr falan alıyor artık.. ilk başta bana da az diyen doktor oldu ama başka doktora gittiğimizde yeterli kiloyu alıyor emmesini bırakma emzir kendinde takviye kullan dedi. İmom latte kullanıyorum işe yaradı gibi sütüm yağlı baya. Sizde takviyeler kullanabilirsiniz hem enerji olarakta iyi geliyor bitkin hissetmiyorsunuz