Mygirlmybaby Kızlar dün 2 aylık kızım aşı oldu ve sürekli huzursuz. Bir tane daja kızım vsr ve yetişemiyorum. Küçük sürekli kucak istiyor ve uyumuyor büyük kızım ilgi istiyor. Ne yapıcam
Minikbirprenses Mygirlmybaby şurup aldınız mı acaba bizde olduk suruo kullanıyorum doktoruna bir danışın isterseniz