Herkese merhaba, kızım beş buçuk aylık ve doktorumuz yavaştan tadımlara başlayabileceğimizi söyledi. (Anne sütü ve mama alıyor). Tadımlardan sonra kızım günde 8-9 defa kakasını yapmaya başladı. Sadece elma püresi ve armut püresi denedi. Onları da çok tatmadı zaten. Ara verdim ancak aynı şekilde devam ediyor. Dişleri de yarılmaya çalışıyor sanki. Diş süreci de etkilemiş olabilir mi ? Saçma gelecek belki ama kilo alımını etkileyebilir mi ? Teşekkür ederim.