Merhabalar bir şeyi merak ediyorum. Beneğim doğduğundan beri tanıdığı kişiler hariç dede vs. Başkasının kucağına gitmiyor. Gidince hemen ağlıyor. Şu an 10 aylık hala öyle. Artık insan sevmediğini düşünmeye başladım. Ne zaman düzelir ve böyle bebekler ilerde nasıl oluyor ?