hifa0302 kilo alımıyla ilgili degil bu nekadar sıvı tüketirse okadar kaka çiş yapar sarılığı kaka ve çişle atabilir. 2. Çocugumda vermicem mama dedim sütümde iyidi emme refleksidr vardı yinde olmadı her iki saatte bi emzirip 3. Saatte az mama veriyodum 3 gün içinde düştü sarılığı sonra günde 1 indirdim şuan 3 aylık hiç mama kullanmıyoruz.doğum yaptıgım özel hastanede gerek yok dediler mamaya ama devlette 3 saatte bir ver dedi yaptım faydasını gördüm.inşallah atlatırsın çok yıpranıyo insan allah şifa versin