ozgeozturk Sadece mama ile beslenen annelerimizin bebekleri ne zaman ek gıdaya geçti acaba? 5 ay 1 haftalık olduk ☺️ Doktorumuz daha su bile verdirtmedi ama ben başlamak gerektiğini düşünüyorum.
BurcuMasal ozgeozturk Mama yiyen bebeklerin su içmesi gerekiyor diye biliyorum ama doktorunuz daha iyi bilir tabi
Mlkemrecre ozgeozturk kızım 5ay 3günlük hafiften tattiryordum ama artık yavaştan yoğurt vererek baslicam geçen gün meyelve ezip verdim çok guzel yedi☺️☺️ kaşık mama çeşidi alicam. Bebelac yada hipp.. onlarada geçiş yapicam..mama ile besleniyor.mutlaka suyunu veriyorum..
Saliha_furkan ozgeozturk 5 ay 9 günlük oğlum mama içiyor doğduğundan beri 38 gün anne sütü aldı sadece muhakkak suyunu veririm doktor neden öyle dedi acaba neden olsa mama yani anne sütü değil ki yakmaz mi çocuğu ya
ozgeozturk İnanın bende öyle biliyorum ama doktorumuz böyle söyleyince de vermedim bugüne kadar.Bebeğim biz yemek yerken yemek ister oldu.Yalanıyor garibim.
BurcuMasal ozgeozturk Bu dönemde öyle oluyor sanırım kızım da 5 ay 24 günlük benimle birlikte çiğniyor yediğime içtiğime saldırıyor 😄
Badevehande Ben sadece anne sütü vermeme rağmen su veriyorum . Doğru bilinen bir yanlış su vermemek. Ayrıca su verirseniz pamukçuk oluşumunu önler. 10 ml suyun içine birkaç damla rezene damlatıyorum hatta biberonu gün içinde içip bitiriyor